2013. november 17., vasárnap

Prológus

Az IZsEAJ  (Idő Zsaruk Együtt A Jelenért) intézmény folyosóján hangosan kopogott a magassarkúm. Újra egy piros riasztást kaptunk. Nem tudom megérteni ezeket az embereket. Miért olyan jó ilyen bűncselekményeket elkövetni? Hiszen, ahogy az előképzőben is tanították nekünk: " A múlt azért múlt, mert olyan eseményeket foglal magába, melyek már lezárultak, megtörténtek. Egyszeri és megismételhetetlen cselekedetek. " A legtöbb alkalommal olyan gonosztevőkkel akadt dolgom, akik valamelyik kedvenc hírességüket akarták megmenteni a haláltól. Például egyszer egy rajongó John Lennon-t akarta megvédeni. Sok ilyen eset volt, ezek még nem olyan komoly események, de a mostani piros riasztás. Nagyon fontos dolog történhetett, így szaporáztam lépteimen, hogy beérjek a központi szobába, ahol megkapom a parancsom Victor-tól, a mentoromtól.

Hello, ügynökök! Mivel ez az első ilyen történetem, kérlek pipáljatok alul, hogy megéri-e folytatni ezt a történetet vagy sem. Persze nagyon örülnék a kommentnek is.

Hannah

6 megjegyzés:

  1. Wooow! De először is szia! Hivatalosan is kijelenthetem a blogodat máris imádom ^^ Nálam amúgy is előnyben részesülnek ezek az ügynökös blogok, de a tiednek a prológusa is felkeltette az érdeklődésem. Nagyon nagy szerencsének gondolom, hogy pont ráakadtam a blogodra! Mindenféleképpen folytasd! Mikor lesz az első rész? *--* Már alig vároom! ha van kedved, és időd, megszeretnélek kérni, hogy nézz be a blogomra: http://louisandstella1d.blogspot.hu/

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia Watti! Nagyon szépen köszönöm, hogy vetted a fáradtságot és írtál nekem kommentet! Köszönöm! Örülök, hogy a bevezető ennyire hatásosnak bizonyult :) . Az első rész pedig előreláthatólag jövő hét hétvégén lesz valamikor, attól függően, hogy hogyan lesz ihletem. Persze a sztori körvonala már megvan a fejemben. A blogodat kitettem.

      Hannah

      Törlés
  2. szia.^^ nagyon tetszett a prológus, kíváncsi vagyok hogyan folytatod és hogy tényleg annyira izgi lesz a sztori amennyire a prológusból sejthető:3 úgyhogy várok várok és várok. jah és feliratkoztam.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia Winter Poppy!

      Köszönöm, hogy írtál megjegyzést! Remélem, hogy meg fog felelni az elvárásotoknak a sztori, mindenesetre igyekszem. :) Köszönöm a feliratkozást!

      Hannah

      Törlés
  3. Szai, sszoi, szia. :)

    Nagyon tetszett a prológus, még soha nem találkoztam ehez hasonló történettel. Mondjuk, egy filmre hasonlít, de hirtelen nem jut eszembe a neve... :/ Mindegy, szóval tetszik, izgetottan várom a folytatást. Ja, és van egy új feliratkozód. Vagyis én. :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia Phels Amaimon!

      Köszönöm a kommentet! Lehet, hogy hasonlít egy filmre, nem tudom, de örülök, hogy tetszett a prológus. :) Köszönöm a feliratkozást! A modelles dolog egyébként Meg Cabot Airheadjéből jött, nagyon lebilincselő olvasmány. Utána a kémes dolog már magától jött, végül vontam össze a kettőt. :)

      Hannah

      Törlés